Vol in de leer - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Patricia Haastrecht - WaarBenJij.nu Vol in de leer - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Patricia Haastrecht - WaarBenJij.nu

Vol in de leer

Blijf op de hoogte en volg Patricia

09 September 2015 | Denemarken, Kopenhagen

Week 3. School is nu echt begonnen.
Na de intro week gingen we de diepte in.
Voornamelijk de SWP lessen (singing with pianist) zijn heel interessant. Het is privé zangles waar de rest van de klas bij zit. We luisteren en leren dus mee terwijl 1 iemand voor de klas zingt.
We hebben dit elke week allemaal 1x. Mijn focus voor de komende tijd: groot volume - 'vanaf onze school (we zitten op de hoogste verdieping, dus kijken over de stad uit) zingen naar de knappe man die 100 meter verderop ergens op een van de daken staat.' Zo omschreef mijn leerkracht het. En dat werkt uiteraard uitstekend ;-).
Ik creëerde ons eerste emotionele klassenmomentje toen ik emotioneel brak bij het eruit gooien van mijn stem en de rest van klas spontaan massaal ook in tranen uitbarstte.
Naast de SWP lessen heb ik onder andere rhythm & impro, interpretatieles en microfoontechniek.
Afgelopen zaterdag een eerste CVI concert van de 3-jaar-opleiding bijgewoond. Heel erg leuk en vooral ook interessant om te luisteren naar welke muzikale keuzes de performers maken.
Het is een verademing om in een andere stad te zijn en alleen maar bezig te zijn en te praten over zang.
Ik heb naast school veel vrije tijd en gebruik die zeer nuttig met daagjes lezen in het park, feestjes met klasgenoten, gezond eten bereiden, meditatie en.. jawel: vanaf aanstaande vrijdag ook fitness met personal trainer!

  • 09 September 2015 - 23:08

    Astrid:

    Patricia, wat heb je al veel mee gemaakt, zowel op professioneel gebied als met je huisvesting. Je netwerk wordt heel interessant met zoveel mensen uit diverse windstreken. Je mag trots zijn op jezelf dat je het allemaal zo goed weet aan te lopen. Begrijp dat je ook geniet. Houden zo!

    Hoop nog vele mooie eraringen van je te kunnen lezen.

    Lieve groet Astrid en family

  • 09 September 2015 - 23:38

    Willie:

    Wat gaaf Patricia, geweldig om mee te maken! Heb je leuke medestudenten? Heb je al een eigen plekje? Groetjes uit Middenmeer.

  • 10 September 2015 - 00:23

    Jos:

    Lekker hè om je eens helemaal bezig te kunnen houden met je grote passie! Is dat die huilbui na zolang ploeteren? Ga zo door...
    Jos

  • 10 September 2015 - 06:45

    Annette:

    lieve Patricia,

    Wat fijn dat je dit wilt delen, dank je wel.
    Wat een bijzondere ervaringen! Uuuuh volume vergroten lees ik..... volume vergroten...., wat?? Nog méér?? Geweldig voor je! Blijf genieten en heel veel succes!!

  • 10 September 2015 - 20:05

    Dorry:

    He lieve Patricia,
    Wat fijn om van je te lezen dat je echt op je plekkie bent daar. Zal best af en toe ff slikken zijn dat al je klasgenoten naar je zitten te kijken en luisteren maar ik denk dat je dat best wel kan en ach een traan hier en daar is ook niet erg gewoon laten lopen. Leuke foto in het park ziet er echt gezellig uit. Ik hoop dat je echt geniet van alles wat je doet en blijf lekker schrijven dan genieten wij ook een beetje mee.
    Dag lieve schat veel succes en tot horens maar weer. Dikke kus van je Tante DORRY XX

  • 10 September 2015 - 22:44

    Jolanda:

    Fijn nichtje, te horen dat je het naar je zin hebt. Dikke kus Jo xxx

  • 16 September 2015 - 16:32

    Hans:

    Goed bezig !!! Geniet er van..

  • 19 September 2015 - 15:21

    Jouw Opi:

    Lieve Patricia, Je verslag gelezen. Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Toevallig vandaag (19 sept.) je kaart ontvangen. Heel lief en bedankt. Kitty is er nu nog even en zij heeft mij fijn geholpen om je verslag te kunnen lezen en te beantwoorden. Groetjes van Kitty (ze heeft bij mij gedoucht, want bij haar thuis kan zij de trap niet op. Ik wens je het allerbeste en in gedachten geef ik je een dikke knuffel en heel veel kusjes. Daaaaaaag Opa

  • 20 September 2015 - 15:42

    Tante Kitty:

    Lieve nicht,
    Heerlijk dat je het zo naar je zin hebt.
    Wow dat emotionele klassenmomentje. Er is er maar 1 die dat voor elkaar krijgt.......
    Gelukkig dat je zoveel vrije tijd hebt. Geniet maar lekker.
    Ik verheug me op Kopenhagen, ziet er gezellig uit die gekleurde huisjes.
    Dikke knuffel van je Aunt:)))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Patricia

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 21011

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2015 - 20 December 2015

Zingen in Kopenhagen

Landen bezocht: