Ff opstarten.. - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Patricia Haastrecht - WaarBenJij.nu Ff opstarten.. - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Patricia Haastrecht - WaarBenJij.nu

Ff opstarten..

Blijf op de hoogte en volg Patricia

19 Augustus 2015 | Denemarken, Kopenhagen

En voor ik het wist zat ik er... weliswaar niet het juiste appartement; de sleutels van mijn appartement (in Valby) waar ik hoor te gaan wonen zijn nog niet afgeleverd bij school.. en ik hoop dat dat überhaupt nog gaat gebeuren, want anders ben ik over 2 dagen (wanneer de student van het appartement, hier in Bispebjerg Kollegiet, arriveert) dakloos.
Vandaag meteen maar even de tourist uitgehangen. Te voet, dat wel. Wellicht ga ik nog een dagje met de hop-on hop-of bus, maar als het me lukt snel een fiets te regelen ga ik bike sight-seeing doen. Lekker goedkoop :)
Net mijn eerste rondje hardlopen gedaan, waarbij ik erachter kwam dat 'het groene gedeelte op de citymap' - wat ik voor park aanzag - een begraafplaats was.. ben er maar niet doorheen gerend..
Al met al een wat chaotische start, vooral met de onduidelijkheid rondom mijn appartement. Ik blijf er maar rustig onder.

  • 20 Augustus 2015 - 07:18

    Sylvia :

    Ow wat een domper dat t toch niet toch geregeld was met de kamer... ik hoop voor je dat t snel duidelijk wordt. Het schijnt een prachtige stad te zijn, dus geniet!
    Ennuh... Wat is er mis met een begraafplaats? ?? ;p

    Liefs!

  • 20 Augustus 2015 - 17:54

    Kitty:

    He lieve nicht,

    Ja en dan zit je zomaar in Kopenhagen. Hoe snel gaat het!!!
    Heel lastig inderdaad dat je je appartement niet in kan! Kan je nog
    niet echt settelen:(
    En dan ren je het even weg>>>dat doe je goed. Pas je MF even toe om
    de omgeving in je op te nemen.
    Hans heeft wel op tijd de sleutel overhandigd. En ook nog even de slang
    gerepareerd.
    Toevallig dat we je een paar keer gisteravond op de tv hebben gezien
    (Verkade:)))
    Nu lieverd, relaxed alles op je af laten komen!!!
    Dikke knuffel XXXXX

  • 20 Augustus 2015 - 18:16

    Opa:

    Hy lieverd, ik hoorde van je moeder dat je goed en snel bent aangekomen. Ik ben nu bij Kitty en maak van de gelegenheid gebruik om je gedag te zeggen. Ik hoop dat de probleempjes van de behuizing helemaal over zijn. Verder wens ik je het allerbeste en ik hoop dat je gauw helemaal geacclimatiseerd bent. Heel veel liefs en in gedachten een hele dikke knuffel en een hele dikke kus. Opa

  • 24 Augustus 2015 - 21:44

    Jolanda:

    Hoi nichtje,

    En hoe is je eerste indruk van Kopenhagen? Ben je nu inmiddels onder de panne of toch dakloos......Ben heel benieuwd! Hier druk zoals altijd, dus lees net pas je reisverslag! Dag lieverd, tot later!
    XXX Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Patricia

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 21045

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2015 - 20 December 2015

Zingen in Kopenhagen

Landen bezocht: