Still on my way... - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Patricia Haastrecht - WaarBenJij.nu Still on my way... - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Patricia Haastrecht - WaarBenJij.nu

Still on my way...

Blijf op de hoogte en volg Patricia

17 November 2015 | Denemarken, Kopenhagen

Week 12 inmiddels en een paar intensieve weken achter de rug.
Yodelen was geweldig! Ik kwam erachter dat er in 1 van de andere cursussen een professionele yodeler zat en heb geregeld dat ik daar ook nog persoonlijk les van kreeg. Superleuk!
Ik heb inmiddels een choirclass gehad met beide klassen van de academy. Heel gezellig. Ik ben blij met onze nieuwe klas. Het was even wennen na de holidaybreak en nu voelt het gewoon heel fijn. We hebben onszelf omgedoopt van 'Emeraldgroup' naar 'Empire squad' wat ons veel beter past. We hebben er zelf een beweging bij bedacht... :P
Maar goed, verder een aantal eigen concerten gehad (waaronder Halloweentheme), waaronder 1 officiële buiten school in een kerk (mooie akoestiek!). Ik zong 'Nella Fantasia', een lied dat ik al heel lang wilde zingen. Het was een hele knusse emotionele mooie avond!
Op school begonnen we ondertussen aan de heftigere effects; distortion rattle, grunt.. wat neerkomt op geluid produceren dat lijkt op het kapot schreeuwen van je stem, maar dan dus op een gezonde manier - denk aan heavy metalbands of rockmuziek.
Daarnaast kreeg ik als 'defined assignment' vanuit school het lied 'Ironic' van Alanis Morissette op en heb ik me verder over het algemeen wat meer gericht op pop/rock muziek.
Buiten school ben ik middels een paar thaise massages flink uit elkaar getrokken, wat uiteindelijk na de laatste keer wat fysieke struggles met zich meebracht. Inmiddels is dat weer in balans.
Afgelopen weekend ben ik met 2 klasgenootjes, Cale en Agi, naar Keulen geweest!! We kregen daar namelijk een afzonderlijke healingsessie van een frisse Nederlandse meid (die daar woont). Dit was een hele mooie ervaring en ik kan nu al voelen dat het veel voor me heeft gedaan, terwijl ik nog maar net een paar dagen terug ben. Ik voel me mentaal anders, krachtiger, en mijn stem is ook veel vrijer! Naast de healing zijn we overigens veel de binnenstad van Keulen in geweest en hebben Agi en ik de Dom en het Chocolademuseum (mammie..) bezocht. Ik ben daar zo'n 12 jaar geleden ook geweest met school en het was daarom extra leuk om er nog eens rond te lopen.
Kort gezegd: Er gebeurd hier veel - zowel buiten als binnen school! Iedereen op de academy struggelt af en aan met vermoeidheid en griepjes en dergelijken, wat overigens voorspeld werd door de leerkrachten, dus het hoort er een beetje bij...
En nu nog 2,5 week te gaan...

  • 17 November 2015 - 22:37

    Marloes:

    Hej Pat,
    Tijd vliegt echt voorbij he! Ben blij dat die healing sessie wat goeds voor je heeft gedaan!:)
    Geniet er nog even van!

    xxxxMarloes

  • 18 November 2015 - 11:48

    Ria En Jan:

    Hoi Patricia,

    Dat zijn weer mooie dingen die je allemaal hebt mee gemaakt. En wat gaat de tijd toch snel. Zo vlieg je daar heen en zo kom je al weer bijna terug. veel plezier nog daar en de groetjes van ons.

  • 18 November 2015 - 14:51

    Charles:

    Hoi Patricia,
    Zo te lezen heb je het erg naar je zin en haal je eruit wat je voor jezelf gewenst had. Mooi te lezen dat je ook buiten school om mooie activiteiten regelt en massage en healing klinkt erg relaxt. Geniet nog van de laatste weken!

    Groetjes
    Charles

  • 18 November 2015 - 16:03

    Dorry:

    Hoi Lieve Patricia,
    Jeetje wat een ontwikkeling maak je toch mee, goed van je hoor. En leuk nog ff een reisje naar Keulen ook, Het doet je wel goed als ik het zo lees en je zal er straks in je werk heel veel aan hebben.
    Ik hoop dat we het jodelen ook nog eens gaan horen lijkt me wel leuk.
    He meissie geniet nog even van de laatste 2,5 weken voor dat je weer naar huis komt.
    Tot gauw zullen we maar zeggen, goeie reis terug en geniet nog even.
    Doei lieve groet Dorry

  • 18 November 2015 - 16:25

    Annie K:

    Hoi Patricia,
    Goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt en er ook zoveel aan hebt. Niet voor te stellen dat je al zolang weg bent en het er alweer bijna op zit. Geniet de laatste weken en succes!
    Lieve groeten, Annie

  • 18 November 2015 - 22:35

    Loes Haer:

    dat jodelen en grunten wil ik horen koNogmend Pinksterweekend.....
    Nog ff, ben benieuwd naar de rest van je belevenissen in lovely Denmark!

  • 18 November 2015 - 22:36

    Loes Haer:

    KOMEND!

  • 18 November 2015 - 22:43

    Jolanda:

    Hè nichtje goed weer van je te horen. Fijn dat het lichamelijk en mentaal goed met je gaat (in willekeurige volgorde

  • 18 November 2015 - 22:48

    Jolanda:

    Vervolg (het berichtje werd al geplaatst zonder de laatste zinnen, heel bijzonder. ...) in ieder heel veel plezier nog de laatste weken en tot gauw xxxxxx

  • 22 November 2015 - 17:05

    Lisa:

    Lieve patricia,

    Wat leuk dat je zo veel leert en je zelf ontwikkeld :)
    Woow.. 2,5 weken al!!! Dat is snel! Dan hoor ik snel al je avonturen!

    xxx

  • 22 November 2015 - 21:42

    Astrid:

    Hoi Patricia,

    Ik geniet van je verhalen. Wat een prachtige foto in de kerk, een plaatje ben je. Je ziet er heel goed uit en geniet nog ten volle de laatste weken.

    Lieve groet
    Astrid

  • 27 November 2015 - 08:54

    Kitty:

    Wow nichtje, wat een prachtige foto's; we zien hieraan en horen dat je stem ook nog mooier en warmer is geworden! Heb je het toch niet voor niets gedaan:))
    Stiekem wel weer heerlijk als je terugkomt: heel veel plezier nog en lekker genieten!
    Dikke kus en knuffel Kit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Kopenhagen

Patricia

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 21029

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2015 - 20 December 2015

Zingen in Kopenhagen

Landen bezocht: